99 Dagar kvar 13:37

Idag mår jag helt underbart =) Livet är underbart!
Senare ska jag ut till mamma och Palle och ha ännu en dag med familjen :P
Hajar som hajar på tv och Oskar som är huvudrollsfisken påminner en del om en viss person jag känner.. Alltså personligheten, inte att han "slaktar" hajar.
Haha, så sjukt. =)
Och den som spelar Oskars röst på svenska är draken i Mulan.
Mellandags rea överallt ju =) tummen upp för det. Då kanske det blir en massa shopping nu dessa dagarna, vi får se, jag är ju inte så mycket för att springa i affärer..
Jag saknar min Knutte lite, han är hos mamma och Palle och jag sitter här brevid hans bur och är nära på att snacka med honom hela tiden.. Min lilla Knudelud är bästa grisen som springer på fyra ben =) Behöver klippa hans klor med men det tycker han inte om så man tar en fot i taget så det kan ta hela dagen innan alla 14 klor är klippta xD Men jag förstår honom, jag hatar själv känslan när man klipper naglar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0