98 Dagar kvar 21:57

Jag sov hos mamma och Palle inatt för jag tyckte det blev försent för att gå hem och mamma hade druckit lite cider och Palle öl så dom ville inte köra =)
Och ja jag vet att jag är lat när jag inte orkar gå en promenad på 15 min xD Men wtf, sån är jag :P Hade gärna bott i sängen om det var tillåtet men man ska röra sig en massa under graviditeten och annars också så det är inte accepterat av folk att man bytar adress till sängen helt enkelt!
Av någon sjuk anledning som jag inte känner till själv så sitter jag och lyssnar på Brooke Hogan.. Jag vet verkligen inte varför för jag är sjukt sugen på att lyssna på Tiger Army, men jag pallar inte byta..
Hela dagen har jag bara gått och myst hos mammi och Palle, kom hem för typ en timme sedan, fick hem Knutte med då så han kan mysa lite med mig här hemma =)
Brooke låter lite som Brittney spears (hur stavas det?), så vad är det coola med henne då? Jag vet inte! Inget kanske.. Synd, för hade hon haft en egen cool stil hade det varit mycket häftigare att lyssna på henne men nu blir det som Brittneys efterträdare..
Sånt är livet men vad fan ska man göra åt det? Jag kan inte ändra så jorden blir platt, och ingen annan heller för den delen..
Nu ska jag snart sova så då får alla som läser min blogg ha det extremt bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0