111 Dagar kvar 21:27

Kollade igenom en STOR hög med papper som handlade om mig och hittade Utredningsutlåtande från behandlingshemmet jag bodde på när jag var 15.. Och när man läser det så är det så sjukt störda saker jag gjort i mitt liv så jag måste ju nästan dela med mig av det!
Då står det inom egna kategorier men jag skriver bara det roligaste för häftet är tjockt så man hade kunnat göra en bok av det!
Fritid/Kamrater
På fritiden brukar Ylva slappa, ta en öl och röka tillsammans med kompisarna.
(Står mer men inget kul.)
Kriminalitet
Ylva har klottarat och snattat en del. Hon är även anmäld för misshandel (Gangster!) då hon sparkade sina fosterföräldrar. (Dom började, och det är sant!)
Ylva har också blivit anmäld för kränkning av en kompis då hon kallat henne "kebabfucker" och knäckt ett ägg i huvudet på henne. (Detta är nog det sjukaste jag gjort. och jag kan inte ens minnas att jag gjort det!)
Hon har även hotat att spränga en datorsal i skolan i luften, hon hade varit inne på datorn och fått tips om hur hon skulle gå till väga, men personal på skolan hindrade henne. (Nu är frågan bara: varför skulle jag göra detta? Vad är meningen men det? Va? Jag fattar inte hur fan jag tänkte på den tiden! Och har jag förberett det innan med tanke på att jag blev hindrad?)
Jag blir chockad över mitt egna beteende och har så jävla svårt att fatta att jag har betett mig på detta viset! Var det ingen som reagerade på vad jag höll på med? Det är ju till och med mobbing inblandat. Varför var det ingen som berättade för mig att det var fel?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0