111 Dagar kvar 13:39

Mötet hos soc gick bra =) Och det handlade om fosterfamiljen.. Jag sa att jag ville bo där till början på Mars och han gick med på det, kändes skönt att han för en gångs skull lyssnade på vad jag hade att säga för tidigare har han hotat med att ta barnet ifrån mig, och det tycker inte jag är acceptabelt att hota med någonting sådant.. Även om det var tomma hot så är det inte sånt man säger till en kvinna som ska ha barn. Berättade även att jag hade allt planerat och att jag hade allt man behöver och då verkade allt vara okej, men han kan ändra sig helt plötsligt bara ibland. Och det suger för då kan han ringa en dag och typ säga att om jag inte gör som han vill så får jag inte behålla Liam..
Idag blir det först att sortera massa kläder, både mina egna och Liams. Så mycket kläder.. Mamma har precis skruvat ihop min nya garderob som är större så jag ska få plats med allt. Men det är ändå tveksamt att den räcker xD
Ser just nu på Oprah, det handlar om en tjej som har "elefantmansjukan", Det är tumörer i ansiktet som ser ut som det låter som "elefantman". Sitter med hjärtat i halsen och tårarna i ögonen för det är så hemskt =(
Tänk att behöva leva med det. Och hon kunde inte förklara för sina vänner när hon var liten vad det var för hon visste inte själv. Också är det genetiskt så nu vill inte tjejen skaffa barn för barnet kan få det. Att leva med den rädslan och inte våga skaffa barn själv på grund av en sjukdom. Och folk tycker dom har problem när dom blir dumpad av en kille dom känt i en vecka..
Och nu är det "Extreme home makover" och där handlar det om en familj vars hus bokstavligen sprängdes i luften och till och med barnen gråter sönder sig. *Snyft* Jag vill bara dit och hjälpa till.. Och Ty's kommentar "Innan hade de inte mycket, men nu har de ingenting." Snyftiga program på tv idag. =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0