111 Dagar kvar 05:47

Vaknade vid 3 av mig själv och kunde inte somna om så jag gick upp och åt två apelsiner och gjorde en kopp te (Y) Sen gjorde jag rent till Knutte så han blev glad =) Först nu känner jag mig lite tung i huvudet och tror att jag kan somna om nu, men sen ska jag upp om en timme och se på lucia med mamma, bror, Linus och Knudan :) vi får se om det känns lönt att somna om eller om jag ska hålla mig vaken.. Sen så ville socialen prata med mig klockan 10:30.. Får la se vad dom vill, handlar nog om fosterfamiljen.. Tror jag vill ha kvar dom till typ Mars. Dom betyder ju så mycket för mig, jag vill inte bara lämna dom och sen inte ha med dom att göra mer. Och det där med fosterfamilj har jag valt själv för när jag flyttade hemmifrån när jag var 15 kände jag att jag behövde något stöd från någon äldre och som ändå fanns nära Eslöv eftersom det var dit jag flyttade och sen fastnade jag för familjen helt och så har det bara blivit att jag har bott hos dom till och från när jag känner att jag behöver komma ifrån lite.. Och om jag bor där till Mars så är det en månad innan Liams beräknade födsel så då har jag en månad på mig att få iordning det sista till honom typ som att sätta ihop spjälsängen och lite småpill..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0