107 Dagar kvar 09:38

Jaa, jag vet, jag har inte uppdaterat på några dagar men jag har inte känt att där är någonting jag har velat skriva om, men nu jävlar =D
Var på skolan igår och pratade med syon för jag är så jävla less på att bara gå hemma, så hon fixade så jag fick hemuppgifter i Svenska A.
Ska skriva en liten uppsats om Antikens Grekland. Bara det att så jävla liten blir den nog inte för jag är i början av det och har skrivit lika många sidor som jag har kommit i boken..
Idag ska jag på begravning, det är min lillebrors farfar så jag ska bara vara med som stöd, jag är ju ingen direkt nära anhörig. Men Vincent ville att vi (familjen) skulle med så det är klart man ställer upp för sin lillebror.
Och nu ska jag skriva vidare på min uppsats eller så sätter jag igång ett avsnitt av DH =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0