106 Dagar kvar 20:20

Jag sitter med knutte =) Han är på bushumör märker jag, så sitta still och mysa går icke för sig. Men det är inte så konstigt att han är så gla för han har sin kompis Sandy här som är mammas pojkväns hund och don kommer väldigt bra överens :P Tur det ju så dom inte vill ha ihjäl varandra =)
Narnia på tv, sneglar dit ibland men jag har ju redan sett den tidigare så det finns mycket ballare saker man kan göra istället ju.
Precis fixat med en massa babysaker så som kläder, snuttefilt, täcke och kudde, vagnen och lite gosedjur :P
Så när liam har bestämt sig för att komma så är allt fixat. (Även om det är ett tag till.)
Funderar på att skriva lite på den "korta" uppsatsen jag skulle skriva, inte för det är brottom utan för att det är kul att skriva, jag har liksom ända till typ 20 Januari på mig med den så jag kommer nog hinna skriva om Medeltiden också, men det är ju bara bra. =)
Och gud så mycket Knutte springer och busar, stilla tänker han ju dock inte vara.. Och han har en sån busig blick i ögat, han är fan för jävla söt den :P
För att vara ett gammalt marsvin så är han jävligt sprallig och pigg. Skönt det så det inte är på väg till dödsbädden för honom.. Han är ju ändå 5 år snart :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0