105 Dagar kvar 21:44

Sån sjuk halsbränna och sura uppstötningar.. Trevligt, och sen på detta har jag foglossning som är som mensvärk fast värre.. Och förvärkar (inte så farligt som det låter fick jag veta). Jag ska inte börja oroa mig fören jag har värkar var 5:e minut, men det är ju typ 4 månader kvar så föds han nu så får han en tuff början på livet..
Ska till barnmorskan imorgon. Kommer säkerligen få höra hjärtat igen, det är så sjukt mysigt. Jag kan ligga en hel dag och höra hans lilla hjärta. Känns så skönt att höra att allt är som det ska. =)
Ser på "Baby mama" på 3:an, handlar om en kvinna som inte kan få barn så hon skaffar en surrogatmamma, och den här surrogatmamman är som ett barn själv och har dessutom fejkat grav-testet. Men jag har inte sett så långt att jag vet om hon kanske är gravid i alla fall.. Ligger i bäddsoffan just nu som ska säljas, så är det någon som behöver en bäddsoffa så är det bara att säga till. knappt använd för det är någonting med den som jag inte tycker om..
Imorgon ska jag även tömma min garderob för den är sne, så palle ska fixa de (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0