103 Dagar kvar 11:31

Börjat bli så där dålig på att uppdatera bloggen igen känner jag, borde kanske skaffa en praktikant som kan hjälpa mig uppdatera när jag själv inte har tid som Isabelle i Svenska Hollywood fruar. =)
Ska till Barnmorskan om en halvtimme för ett kort samtal på en kvart-20 minuter =)
Har ätit typ en halv ask Paradis, för det är ju så gott! I love it =P Skulle nog kunna trycka i mig mer men de får vara nock liksom :P
Blev lite sugen på att åka in till stan och köpa lite babystrumpor =D Jag vet inte varför just strumpor men det kan vara för dom är så små och söta :P Får se om jag gör det kanske sen =D
Och fan vad jag längtar tills han kommer ut, jag vill bara hålla honom i min famn och aldrig släppa taget om honom. Ibland när jag sover så ligger jag och kramar magen har jag märkt. Så när man vaknar så ligger man med armarna om magen på sig själv. Att få ett barn är ju trotts allt det största som har hänt mig, men man får ju tänka på allt som kan hända med, och att barnet kan bli sjukt och det värsta av allt: Plötslig spädbarnsdöd. Eller att den ena av oss inte klarar förlossningen kan också hända, då är det vanligast att mamman (alltså jag) inte överlever. Men det är ju inte så vanligt alls så det är ju ingenting som måste hända, men tänk om det nu skulle hända och Liam får växa upp utan både mamma och pappa.. Det vore hemskt. Men det är ju ingenting som tyder på att det kommer hända alls så jag ska inte gå och oroa mig över det!
Annars leker livet och jag älskar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0