102 Dagar kvar 16:07

Åker till Mange idag och troligen så blir det att jag sover hos honom =) (ovanligt)
Idag var det meningen att jag och Challe skulle till Malmö och köpa julklappar men det verkar inte bli någonting av det eftersom antingen så tar det lite längre tid för henne att göra saker eller så är det någonting annat som i detta fallet var det att hon stack dit utan mig och hörde inte av sig fören nu och sa att hon var redan i Malmö.. Och då tycker jag att då kan det lika gärna kvitta för nu hinner man inte gå i speciellt många affärer så det får bli att jag, mamsen och Palle åker till stan imorgon =)
Annars leker livet och Liam utövar karate i magen på mig =) Riktigt sprallig, men det är kanske inte så konstigt när hans mamma har ADHD xD
Tycker det är mysigt när han sprallar runder, känns som han försöker säga att allting är bra och han väntar på att få komma ut =)
Läste att han hade haft stor chans att överleva om han nu skulle komma så tidigt som i vecka 25, känns tryggt med dagens sjukvård =D
Min barnmorska sa att det var bra om jag åt och drack sura grejer så jag dricker vatten med citron i titt som tätt :P
Man gör ju allt för att sitt barn ska må bra så klart.
Inte för jag fattar vad det skulle vara bra mot men hon sa någonting om bakterier så det är väl bakteriedödande med sura saker.. Man vill ju inte gärna att han ligger i magen och är sjuk och förkyld. Även om den risken är väldigt liten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0