100 Dagar kvar 23:57

Nu pallar lilla Ylva inte vara uppe mer så nu tänker hon gå och lägga sig och kolla på South Park =)
Varit en mysig dag som började hos Mange och avslutas nu, i min säng..
Btw, har jag berättat att jag och bror ska få mammas lägenhet i Mars =) För det ska vi i alla fall och jag ska måla mitt rum grönt, för grönt är skönt =) Kanske en lila eller rosa fondvägg :P
Glömde kanske innan berätta att jag fick julklapp av Mange och det var också precis vad jag behövde för jag har ju varit så pass grym att slarva bort alla mina gamla, i alla fall så fick jag ett USB-minne som är helt perfekt nu när jag bara har hemuppgifter i skolan som jag beslutade för att börja igen för att inte tappa greppet helt =) Och han fick ett bältesspänne av mig eftersom hans gick sönder för ett tag sedan så jag tyckte inte att han hade ett ordentligt så han fick ett i märket "Lucky 13" och jodå, det tyckte han om =)
Allt för mig denna kväll, haft en helmysig dag =)
Sov sött, dröm om småkryp vi mött. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0