100 Dagar kvar 22:28


Och med denna bilden säger Knutte God Jul!
Firade jul med Mange och hans kära mamma igår, väldigt mysig kväll =)
Och idag firade jag med familjen som bestod av mammi, storebror, Palle, Fredrik och Jontas =) Jontas blev sur för han fick flest julklappar men han är ju fem så då får man en massa leksaker och sådant, han är då för söt!
Jag fick en massa saker jag med som jag blev glad för =D
Bland annat nya hörlurar till min Iphone eftersom mina gamla skullcandy är ganska slitna, och det bästa av allt så är dom rosa =D Och det är sjukt bra ljud i dom =)
Och fick ännu mer kläder till Liam så nu får jag byta kläder på honom flera gånger om dagen om han ska hinna använda allt! =) Men det gör ingenting, Fick dubbel uppsättning av träningsoverall. Men det kan ju vara bra att ha om den ena förstörs på något sätt.
Fick en massa mer saker men orkar inte rabbla allt.
Kan ju berätta att jag fick en barnvagn av Sandra och Anders som en för tidig julklapp för typ en eller två veckor sedan.
Ikväll är jag faktiskt sugen på att gå ut och hitta på någonting även om det är sent.. Jag kan ju påminna alla att graviditet är inget handikapp eller sjukdom! Så man behöver inte alltid bara sitta inne..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0